Інформація про доставку

Самовивіз

    Замовлення, оформлені у м. Запоріжжі ви можете сплатити та забрати за адресою: пр. Соборний 64 (вхід із двору, через арку з проспекту Соборний). Тел. +380 (095) 351-15-51; +38 (063) 285-19-27

    

Варіанти оплати  доставки поштою:

  • Оплата при отриманні (накладний платіж) у філії транспортної компанії. В даному випадку, окрім вартості доставки товару, необхідно сплатити 2% комісії від вартості товару + 20 грн за оформлення.

  • Передплата на картку Приватбанку або розрахунковий рахунок. Після оформлення замовлення на вказану Вами електронну адресу або на номер мобільного телефону висилається номер картки із сумою до оплати або рахунок до оплати з усіма реквізитами магазину. Не сплачуйте рахунок без підтвердження менеджером наявності товару на складі. 

    Відправлення замовлення відбувається протягом 1-3 днів після оформлення замовлення при післяплаті або надходження грошей на розрахунковий рахунок при передоплаті. Термін виконання доставки може збільшуватися через те, що замовлення надійшло у нічний час, у вихідні чи святкові дні. Тому просимо Вас робити свої замовлення заздалегідь.

   Після надсилання Вашого замовлення ми повідомляємо Вам номер транспортної декларації. Покупець для отримання багажу повинен повідомити перевізника номер декларації та повинен мати при собі паспорт. На будь-який придбаний товар Ви отримуєте товарний чек, який підтверджує купівлю даного товару в нашому магазині. ​

Нова Пошта

    Термін доставки Вашої посилки компанією "Нова пошта" до пункту призначення зазвичай становить не більше 3-х робочих днів. На наступний день після оформлення Вашого замовлення ми надаємо надсилання компанії «Нова пошта» для здійснення доставки. Після цього перевізник повідомить Вас про точні терміни та час прибуття товару до пункту призначення.

    Оплатити товари Ви зможете за допомогою карток VISA/Mastercard( на картку Приватбанку) або готівкою у відділенні компанії «Нова пошта».

    Зверніть увагу! При доставці до складу транспортної компанії замовлення зберігається на пункті видачі трохи більше 5 робочих днів, після чого відправляється назад! Отримати замовлення може лише людина, яка вказана у транспортній декларації як одержувач. При собі потрібно обов'язково мати посвідчення особи!

    Замовлення з доставкою через «Нову пошту» приймаються згідно з графіком роботи перевізника. Графік роботи компанії "Нова пошта" Ви можете знайти на офіційному сайті компанії. Також Ви маєте можливість відстежити замовлення за допомогою спеціального сервісу на сайті компанії.

 

  Укрпошта

    При доставці "Укрпоштою" ваше замовлення буде надіслано наступного дня після замовлення. Доставка "Укрпоштою" займає від 3 до 7 днів.

    Сплатити замовлення ви зможете за допомогою карток VISA/Mastercard (на картку Приватбанку) або готівкою у відділенні "Укрпошта".

    Вартість послуг Укрпошти з переказу грошей за ваше замовлення складає: - за умови замовлення до 2000 грн. - 8 грн + 2% від суми замовлення. - за умови замовлення понад 2000 грн. - 8 грн + 1% від суми замовлення.

    Зверніть увагу! Замовлення зберігаються безкоштовно у відділенні протягом 5 днів, починаючи з 6-го дня стягується оплата 3 грн. 80 коп. за кожний день зберігання. Ці послуги оплачуєте ви!   

    Отримати замовлення може лише людина, зазначена в транспортній декларації як одержувач. При собі необхідно обов'язково мати посвідчення особи!  

    Замовлення з доставкою через Укрпошту приймаються згідно з графіком роботи перевізника.

 

 

   

 

  Обмін та повернення товару  

    При виявленні у Вашому замовленні товару неналежної якості Ви маєте право на заміну або повернення цього товару в установленому порядку відповідно до "Закону про захист прав споживачів" (Постанова Кабінету Міністрів України №172 від 19.03.94 р).

    Повернення товару належної якості проводиться протягом 14 днів, крім дня купівлі, якщо він був у вживанні і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, і навіть товарний чек, виданий споживачеві разом із проданим товаром. У разі обміну та повернення товару належної якості Ви оплачуєте витрати за забір товару кур'єром (за тарифами компанії-перевізника). Щоб уникнути подібних ситуацій, будь ласка, з'ясуйте всі питання, що Вас цікавлять, про товар у наших менеджерів.